Atracțiile conferinței MK4IT: trei noi speakeri, bonusuri, concursuri și zone speciale


2 panel-uri, 1 keynote, 7 workshop-uri, pauze de cafea și … ce altceva? Cu mai puțin de o săptămână înainte de cea de-a doua ediție a conferinței MK4IT, organizatorii au dezvăluit care vor fi atracțiile evenimentului.

 

Speakeri noi, workshop-uri noi

Lista de speakeri, care număra 12 nume, a fost completată cu încă 3: Dragoș Gheban, Laura Bîrhală, și Alexandru Roja.

Dragoș Gheban, Managing Partner Catalyst Solutions, va susține un workshop în care va prezenta canalele folosite de profesioniștii IT&C atunci când caută un loc de muncă, criteriile pe care le folosesc când aleg cel mai iubit angajator, care sunt cei mai doriți angajatorii IT&C din Cluj-Napoca și care sunt angajatorii IT&C pe care majoritatea îi asociază cu salarii mari, un mediu de lucru plăcut și oportunități de dezvoltare.

Laura Bîrhală, N/A Thinslices, va conduce un alt workshop, în care va discuta despre ce presupune o cultură organizațională orientată spre învățare și cum ajută aceasta brandul de angajator al companiilor.

La rândul lui, Alexandru Roja, director executiv al Startup Transilvania Entrepreneurship and Innovation Center, va fi prezent la panelul despre Product Marketing, unde va vorbi despre starea de fapt a companiilor de IT din România.

3 zone special amenajate

Participanții vor putea vizita, în pauzele evenimentului, trei zone special amenajate, în ton cu tematica conferinței, unde se vor putea relaxa, vor afla informații utile din domeniu și vor intra în contact cu profesioniști din diverse domenii.

În prima zonă, intitulată “Sit down with the professionals”, vor putea discuta despre marketing cu Victor Gavronschi, CEO-ul agenției Loopaa, și vor putea afla noutăți fiscale din partea A&I Consulting. De asemenea, se vor putea consulta privind recrutările cu echipa Târgului de Cariere și vor putea vorbi cu cei de la Banca Transilvania cu privire la oportunitățile de colaborare cu ei.

Cea de-a doua zonă se numește “Arts you can master” și este spațiul dedicat creativității, iar cea de-a treia, “It’s time for an upgrade”, este un loc unde își pot face un „upgrade” la photo booth-ul Cheerup sau pot afla ce presupune un sistem online de motivare al angajaților.

Raport pe Employer Branding, curse gratuite, concursuri

Fiecare participant de la prezentarea Catalyst va primi un raport cu privire la cercetarea despre brandul de angajator al companiilor de IT, cercetare realizată la nivel național. Totodată, în colaborare cu UBER, fiecare participant va beneficia de câte o cursă gratuită.

Cei care vor decide să discute cu CEO-ul Loopaa, Victor Gavronschi, pot câștiga un brainstorming cu toată echipa Loopaa, iar cei de la Cheerup vor oferi și ei premii. La rândul ei, echipa A&I Consulting va răspunde în cadrul unei ediții speciale a Fresh-ului de Contabilitate la întrebările fiscal-contabile ale participanților la conferință.

Marketing 4 IT este sigura conferință de marketing și comunicare din România dedicată industriei de IT. Cea de-a doua ediție a evenimentului va avea loc joia viitoare, în data de 23 februarie, la Impact Hub Cluj-Napoca. Biletele se pot achiziționa de pe site-ul evenimentului, mk4it.loopaa.ro, la prețul de 79 euro +TVA.


Ti-a placut articolul? Sharuieste si prieteniilor tai :)

0
, 0 points

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Atracțiile conferinței MK4IT: trei noi speakeri, bonusuri, concursuri și zone speciale

Logheaza-te

Fa parte din comunitatea I Love Cluj

Nu ai un cont?
Inregistreaza-te

Reseteaza Parola

intoarce-te la
Logheaza-te

Inregistreaza-te

Devino membru I Love Cluj

intoarce-te la
Logheaza-te
Ce doresti sa publici?
Intreaba comunitatea
Articol
Top-uri/Liste
Video
Poze