Peste 8.000 de participanți, la Târgul de Cariere Cluj și Târgul de Cariere în IT Standul de Demisii și campania de susținere a cercetării, noutățile ediției


Cele două ediții ale Târgului de Cariere (TdC) au avut mare priză la publicul clujean. Au participat peste 8.000 de persoane: mai mult de 5.000 de candidați au trecut pragul TdC marți și miercuri la ediția globală, iar joi și vineri peste 3.000 de pasionați și specialiști IT au găsit mii de oportunități de carieră la târgul specializat în tehnologia informației.

 

 

Deși Clujul e printre județele cu cele mai mici rate ale șomajului la nivel național, candidații au venit la Târgul de Cariere interesați de creștere și dezvoltare profesională și de noi oportunități.

Pentru prima dată, în cadrul târgului a fost amplasat Standul de Demisii, locul unde cei care au un job pot decide dacă locul actual de muncă e cel potrivit pentru ei sau nu, dar și cum își pot alege domeniul profesional în acord cu valorile și aptitudinile lor. Mai mult, candidații au aflat care sunt obligațiile și drepturile pe care le au la job. În total, în cele patru zile au fost consiliate de specialiștii în recrutare și psihologie câteva sute de persoane.

„Am început cu dreptul sezonul de primăvară cu două ediții la Cluj. Cele peste o sută de companii participante și-au programat deja interviuri de angajare cu mulți dintre candidații pe care i-au cunoscut la târg”, spune Corina Brândușan, PR Managerul Târgului de Cariere.

Săptămâna viitoare TdC va poposi la Târgu-Mureș și la Oradea, pentru ca mai apoi să ajungă la Iași cu cele două ediții – Global și IT, iar sezonul va continua cu TdC Sibiu, Chișinău și Brașov.

 

Campania de susținere a cercetării continuă. Câți bani s-au adunat până acum

Peste 4.300 de lei s-au adunat în cele patru zile în cadrul Târgului de Cariere la Cluj pentru susținerea cercetării și a tinerilor pasionați de fizică și încurajarea lor să rămână în țară.

„Am lansat de puțin timp cauza-pilot TdC. Ne bucurăm că am reușit să strângem la Cluj suma pe care ne-am propus-o, aproape o mie de euro, și sperăm să fie un succes și în celealte orașe din țară. Campania de donații continuă la toate târgurile din această primăvară, dar și prin transfer bancar”, afirmă Corina Brândușan.

Campania Cutting-Edge Research (CER) își propune să susțină cercetarea în România și să le arate tinerilor că și în țară își pot construi o carieră de succes în acest domeniu.

Târgul de Cariere strânge fonduri pentru organizarea unei școli de vară la care vor participa tineri olimpici la fizică. Pe parcursul a șapte zile de cursuri, vor avea loc prelegeri pe teme de fizică nucleară, astrofizică, fizică moleculară, fizică cuantică, workshopuri susținute de cercetători români și de psihologi educaționali. În plus, tinerii vor vizita platforma de la Măgurele și Laboratorul MicroBequerel din Salina Slănic Prahova.

Donații directe pentru sprijinul acestei cauze se pot face în contul RO92 RNCB 0301 1462 4692 0001 al Asociației Fapte, deschis la BCR.

CER este un proiect lansat de Asociația Apex-Edu, realizat în colaborare cu Institutul de Fizică și Inginerie Nucleară de la Măgurele (IFIN-HH) și Institutul de Tehnologii Izotopice și Moleculare de la Cluj (INCDTIM) și rețeaua națională Târgul de Cariere.

Sezonul de primăvară continuă cu Târgul de Cariere Târgu-Mureș (16 martie), Oradea (18 martie), TdC Iași (21-22 martie), TdC în IT Iași (23-24 martie), Sibiu (29-30 martie), Chișinău (4-5 aprilie) și Brașov (12-13 aprilie).

Detalii despre Târgul de Cariere găsiți pe www.targuldecariere.ro.

Comments 0

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ce dorești să publici?
Articol
Text formatat cu embeduri și vizualuri
Poze
Imagine sau GIF

Send this to a friend