Campania Ivatherm ❤ Cluj va începe de azi și va dura timp de 3 luni

0
534

Ivatherm, prima companie românească de dermatocosmetice, împlinește în decembrie 15 ani de când și-a început povestea nu doar în Romania, ci și în Cluj. Cu această ocazie, brand-ul lansează o campanie în toate farmaciile partenere din Cluj printr-o reducere de 15% și un gel igienizant cadou la orice achiziție.

Farmaciile participante la campanie sunt: Remedium, Ducfarm, Aldedra, Elmafarm, Europa, Arnica, Vivafarm, Panaceea, Grigorescu și Bebepharm. Mai simplu decât atât, aplicația PharmaFind arată farmaciile cele mai apropiate.

Rucsandra Hurezeanu, fondatoare și CEO Ivatherm, ne-a spus povestea produselor și a echipei Ivatherm, precum și planurile de viitor.

Photo credit: 📷 Robert Marooni

Rucsandra, ce înseamnă 15 ani de Ivatherm pentru tine, pentru echipă?

Par a fi mulți ani, însă pentru mine, au trecut mult mai repede. Venind dintr-o familie de antreprenori, am avut întotdeauna sentimentul că a construi o afacere e absolut firesc și am trecut ușor de la medicină la industria farmaceutică și apoi cosmetică, fără multe temeri. 

Am început în 2005 într-un birou mic, alături de primele mele colege Brândușă și Diana, care sunt și astăzi membri importanți ai echipei, punând pe rafturile farmaciilor primele 6 produse. 

Sunt bucuroasă că marca noastră, construită pe baza apei termale Herculane, o minune a naturii cu efecte extraordinare asupra pielii, e pe rafturile farmaciilor din 15 țări, din Asia până în Orientul Mijlociu.

Cum arată Clujul pe harta Ivatherm

În Cluj am vândut dermatocosmeticele Ivatherm încă de la început, din 2005, în toate farmaciile importante, iar astăzi suntem prezenți în peste 100 de farmacii. Mai mult decât atât, Clujul e al doilea mare oraș după București și din punct de vedere vânzări. Pe lângă rețeaua extinsă de farmacii care ne sunt partenere, avem colaborări de mulți ani cu medici dermatologi experimentați și respectați din regiune, dintre care cei mai apropiați sunt Prof. Dr. Cozgarea, Prof. Dr. Tataru, Prof. Dr. Orasan, Dr. Hindli și mulți alții.

De unde ideea campaniei de IvathermCluj?

Am vrut să adaugăm o notă personală relației noastre cu orașul, astfel că ne-am decis să colaborăm cu voci locale, cum ar fi I Love Cluj, dar și influenceri cunoscuți în comunitate care să reamintească oamenilor că suntem alaturi de ei cu produsele noastre.

Campania are loc în luna decembrie – oferim discount de 15% la orice achiziție din farmaciile partenere, la care se adaugă un gel dezinfectant. Vrem să oferim clujenilor acces la produsele noastre dermatocosmetice prin oameni faini, din Cluj, care să răspândească această veste.

Desi a fost un an cu provocări pentru întreagă piață de business, știm că Ivatherm a lansat câteva produse noi. Ne poți spune ceva despre ele?

La începutul pandemiei am lansat înaintea tuturor geluri și soluții dezinfectante. Apoi au urmat produsele hidratante pentru mâini, între care Cicaderm Bariera  – pentru dermatita de contact apărută în urma folosirii în exces a soluțiilor dezinfectante. În primăvară am lansat formule îmbogățite cu factor de protecție solară în gama hidratantă Aquafil Hydra, iar în toamnă un produs de corp inovator pentru hidratare și dermatită atopica, Ivahidra+ Baume. Acum, în decembrie, lansăm un ser hidratant extrem de bogat în activi din gama Aquafil Hydra. 

Ce conexiune personală ai cu zona Transilvaniei?

Eu sunt ardeleancă, cum se spune, m-am născut în Târgu Mureș și Clujul îmi e la fel de familiar și de apropiat. Cunosc dealurile drumului spre casă în toate anotimpurile, mirosul străzilor și accentul sau intonația cuvintelor, toate îmi aduc multă emoție.  

Am locuit un an în Cluj, când aveam 28 ani și lucram în industria farmaceutica. Îmi revăd și azi, cu drag, prietenii clujeni și îmi amintesc Dealul Feleacului și căsuță de oaspeți cu livadă de meri, unde locuiam în chirie la niște oameni foarte drăguți, cu care am păstrat legătură. 

La Cluj am apreciat mereu energia care vine din faptul că e un oraș în dezvoltare, cu businessuri locale mari și totodată cu multe inițiative mici, la fel de interesante.

Ce planuri are Ivatherm în perioada următoare?

Pe lângă lansarea de noi produse, strategia va avea focus pe digitalizare și e-commerce-ul deja lansat în Romania, precum și extinderea lui în Marea Britanie, cât de curând. Promovarea pe Social Media va deveni prioritară – vrem să fim mai aproape de consumatori și să facem mai accesibile produsele noastre prescrise de medicii dermatologi – prin educație și informație, ne dorim să devenim o autoritate modernă în industria dermatocosmeticelor. 

Un demers extrem de important pentru noi este implementarea unui program de înlocuire a recipientelor de plastic cu ambalaje bio, produse din trestie de zahăr – responsabilitatea și sustenabilitatea fac parte din valorile brandului Ivatherm. Tot în 2021 vom implementa un rebranding al ambalajelor, la care am lucrat împreună cu designerii nostrii din Londra, din nevoia de a reîmprospăta imaginea.

De asemenea, cartonul și hârtia folosite în produsele și materialele noastre sunt obținute de la furnizori certificați PEFC. Astfel, impactul nostru asupra pădurilor planetei este redus și sub control, iar generațiile viitoare se vor bucura în continuare de păduri virgine, precum cele din jurul Băilor Herculane.

Vom continua să susținem creșterea piețelor în care am intrat anul acesta: Kuweit, Qâtar, Vietnam și India din 2021, precum și traininguri specializate în țările unde vindem deja de câțiva ani: China, Filipine, Arabia Saudită, Egipt, Iordania. 

Totul despre produsele Ivatherm găsiți pe site-ul Ivatherm, iar campania este valabilă în toate farmaciile offline partenere: Remedium, Ducfarm, Aldedra, Elmafarm, Europa, Arnica, Vivafarm, Panaceea, Grigorescu și Bebepharm prin aplicația PharmaFind.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.