Ai și tu o ie și o palarie? Poartă-le la Electric Castle pe 27 iunie si poți face parte din distribuția unui scurt metraj filmat din satelit, în cea mai îndrăzneață provocare a anului.

A ajuns la urechile noastre că ceva uriaș, grandios, global, chiar inter-stelar se va desfășura în acest week-end în apropiere de #Cluj.

Sâmbătă, 27 iunie, festivalul Electric Castle, desfășurat la Castelul Banffy din Bonțida, județul Cluj, devine scena unei coregrafii elaborate, vizibile din spațiu, realizate cu ajutorul unei echipe ce reunește peste 200 de oameni și 4.000 de metri pătraţi de pânze în culorile steagului naţional.

Toată suflarea de la Electric Castle e invitată să se alăture proiectului #PepsiChallenge, participând la filmarea LIVE de pe 27 iunie, ora 13.20, când satelitul echipat cu sistemul Urthecast (primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, situat la bordul Stației Spațiale Internaționale!) va trece deasupra României.

 

PepsiChallenge-te-filmeaza-din-spatiu.jpg

 

 

Am #Ia mea și mă mândresc cu ea în galaxie! #Ia şi Pălăria tradiționale românești, vizibile din spațiu.

Mesajul României filmat din satelit, parte integrantă din povestea filmului final, va avea în prim plan două personaje reproduse la scară uriașă, îmbrăcate în costume tradiționale românești și conectate prin simbolul internaţional al păcii, în culorile steagului românesc.

Suntem foarte mândri că România participă în acest proiect global, de o anvergură fără precedent. Este un proiect care sfidează convențiile și inovează pe toate planurile, inclusiv tehnologie, cinematografie și marketing. A fost o provocare să găsim cea mai ingenioasă soluție pentru a crea un mesaj vizibil din spațiu și suntem nerăbdători să vedem rezultatul final. Invităm toţi românii să fie cu ochii pe Electric Castle, iar cei care participă la festival să vină accesorizaţi cu ii şi pălării, pe 27 iunie, pentru a susţine  povestea acestui proiect unic”, a declarat Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices România.

Proiectul face parte din campania globală Pepsi Challenge, desfășurată alături de vedete internaţionale şi parteneri prestigioși, cu provocări globale și locale prin care fanii Pepsi din întreaga lume sunt încurajați să sfideze convenţiile, să trăiască intens și să transforme fiecare moment – mic sau mare — într-unul epic.

Pe parcursul celor patru zile de Electric Castle, fanii Pepsi vor fi surprinși cu multe alte activităţi interactive, care se vor desfăşura atât pe timpul zilei, cât şi noaptea.

Ești curios să afli detalii? Intră pe pagina de Facebook Pepsi România, pe Facebook sau Instagram cu hashtag-urile #iasipalaria și #pepsichallenge.


Ti-a placut articolul? Sharuieste si prieteniilor tai :)

One Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.