0
164 shares

Primăria municipiului Cluj-Napoca continuă procesul de digitalizare a procedurilor din administrația publică locală.

Prin crearea primului „funcționar public virtual”, numit ANTONIA,  începând din această săptămână, clujenii vor putea alege să își înregistreze un număr de 60 de cereri, de la distanță, fără a se deplasa fizic la registratura generală a instituției sau la una dintre primăriile de cartier.

„Simplificăm accesul clujenilor la serviciile administrației publice locale, cu ajutorul tehnologiei. Respectând cerințele legale în vigoare,  am stabilit un număr de 60 de tipuri de cereri pe care cetățenii le pot adresa Primăriei, cu ajutorul funcționarului public virtual „Antonia”. Acest lucru ne permite să scurtăm cu 40% circuitul actelor în instituție, prin faptul că cererile sunt înregistrate direct la șefii de servicii sau birouri, în subordinea cărora se începe procesarea solicitării și pregătirea răspunsului către cetățean”, a explicat primarul Emil Boc.  

Prin accesarea butonului „Servicii online” – „Cereri” de pe site-ul oficial al Primăriei  https://www.e-primariaclujnapoca.ro/registratura/cereri/, toți cei interesați pot vedea linkurile către formularele online disponibile în această primă etapă.

Structura pe direcții a cererilor online în această etapă:  

Direcția Tehnică – 9 tipuri cereri

Direcția Generală Urbanism – 8 tipuri cereri

Direcția Patrimoniul Municipiului și Evidența Proprietății – 7 tipuri de cereri

Serviciul de Interes Local pentru administrarea parcărilor –  6 tipuri de cereri

Direcția Generală Comunicare, dezvoltare locală și management proiecte – 6 tipuri de cereri

Direcția Economică – 5 tipuri de cereri

Serviciul Relații cu consiliul și administrație publice – 3 tipuri de cereri

Biroul mass-media – 3 tipuri de cereri

Direcția Ecologie urbană și Spații verzi – 3 tipuri de cereri

Direcția Taxe și Impozite – 3 tipuri de cereri

Direcția Poliția locală – 2 tipuri de cereri

Serviciul Resurse Umane – 1 cerere

Serviciul Arhivă și Tutelă – 1 cerere

Serviciul Registrul agricol și fond funciar – 1 cerere

Biroul Relații Externe și Investitori – 1 cerere

Serviciul Administrare obiective culturale – 1 cerere

Procesul de digitalizare va continua, prin suplimentarea progresivă a altor tipuri de cereri, care vor putea fi depuse online, prin intermediul funcționarului public virtual ANTONIA.

 


Ti-a placut articolul? Sharuieste si prieteniilor tai :)

0
164 shares

0 Comments

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.