In ciuda faptului ca medicina dentara s-a bucurat dintotdeauna de popularitate dat fiind faptul ca problemele de natura dentara sunt numeroase si adesea necesita o abordare prompta, majoritatea celor care aleg sa deschida un cabinet stomatologic “se lovesc”de problema lipesi clientilor intr-o prima etapa.
Chiar daca acest aspect pare a fi unul cat se poate de firesc avand in vedere ca rareori inceputurile de drum pot fi corelate direct cu succesul, deceniul curent pune la dispozitie numeroase oportunitati de promovare in mediul online, chiar si atunci cand vine vorba despre cabinete si clinici stomatologice. Pentru clujeni, mediul online pare sa fii devenit o modalitate din ce in ce mai populara atunci cand vine vorba despre identificarea cabinetelor stomatologice avand in vedere ca numarul de cautari online pentru cuvinte precum: “cabinet stomatologic” “clinica dentara” sau “dentist” au crescut cu peste 50% in luna mai a acestui an, fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Desi acest aspect nu ar trebui sa mai vina ca o noutate pentru nimeni, mediul online are in prezent un potential urias in ceea ce priveste promovoarea eficienta. Nu de putine ori utilizatorii cauta un cabinet stomatologic in sfera online, urmand ca mai apoi sa ia decizia daca sa apeleze sau nu la serviciile acestuia. Dincolo de serviciile stomatologice exceptioanle, un cabinet modern are nevoie in prezent de vizibilitate si in sfera online, pentru ca de aici primeste involuntar un plus de validare.
Site-ul reprezinta liantul dintre cabinet si pacient
Un site online nu reprezinta un moft al vremurilor actuale, ci el este defapt un liant intre cabinet si pacient. Dincolo de datele de contact de pe site, pacientii adesea cauta informatii despre servicii, review-urile lasate de alti pacienti, tehnologiile utilizate in diferite proceduri etc. Cu alte cuvinte, site-ul este cel care raspunde la majoritatea intrebarilor pe care un pacient le poate avea in materie de servicii stomatologice. Ca si o confirmare a acestui fapt, sunt chiar cresterile inregistrate la finalul lunii mai pe cuvantul cheie “cabinet dentar cluj” mai precis, o crestere cu 52% fata de anul precedent, ceea ce insumeaza un numar de 7290 de cautari online.
Este SEO un serviciu benefic business-urilor de pe aceasta nisa?
SEO sau optimizarea pentru motoarele de cautare este deja un serviciu consacrat in randul administratorilor de site-uri online. Mai precis, acesta aduce rezultate spectaculoase in materie de promovare. Insa este la fel de eficient in cazul unor site-uri din domenii de nisa, precum sunt de altfel si cabinetele stomatologice? La aceasta intrebare, Iulian Ghisoiu, CEO al agentiei Targetweb, agentie SEO cu experienta de peste 15 ani in domeniu, vine cu un raspuns foarte interesant:
“SEO este un serviciu performant ce aduce cresteri importante in materie de vizibilitate online si a carui eficienta nu se limiteaza la un anumit domeniu. Acest detaliu este defapt una dintre caracteristicile unice ale acestuia. SEO ramane la fel de performant, indiferent de domeniul de activitate al unui site. Trebuie tinut insa cont de faptul ca rezultatele pot aparea mai tarziu in cazul unor domenii de activitate unde exista un grad concurential mai ridicat, dar o agentie SEO performanta va genera rezultate deosebite chiar si intr-un asemenea context”
Calitatea serviciilor oferite
Dincolo de crearea si promovarea unui site, calitatea serviciilor stomatologice oferite ramane o cale foarte eficienta de promovare a unui cabinet stomatologic. Atunci cand pacientii sunt multumiti de rezultat, in mod aproape sigur vor recomanda respectivul cabinet si apropiatilor, care la randul lor vor face acelasi lucru. Asadar, pregatirea profesionala temeinica, dar si atitudinea fata de pacient sunt aspecte ce contribuie semnificativ la imaginea unui cabinet stomatologic.