1
307 shares, 1 point

Zeci de mii de oameni într-o arenă în care cântă unii dintre cei mai mari artiști ai mapamondului ar putea fi definiția energiei, livrată direct de către festivalul Untold. O experiență cum este cea trăită la magicul festival din inima Transilvaniei cere din partea oricărui participant o cantitate considerabilă de energie. Dacă e să ne gândim, cei mai buni furnizori de energie pentru cea mai tare experiență muzicală a anului nu ar putea fi decât cei care ne dau energie și în viața de zi cu zi. Iar pentru că energia dată de distracție merge perfect cu energia reală, de care avem nevoie în viața de zi cu zi, ENGIE este pentru al doilea an consecutiv partener UNTOLD.

Pe lângă oferta de electricitate dedicată pentru acest festival, #BeEnergy, ENGIE lansează în Cluj-Napoca trei „stații de energie”, în care clujenii se pot pregăti pentru UNTOLD chiar și atunci când așteaptă autobuzul. Clujenii se pot „încărca” cu energie, dar și cu abonamente la Untold direct din cele trei stații de energie amplasate în zona centrală a Clujului.

Astfel, până să ajungem la festival, ENGIE ne oferă ocazia de a ne relaxa, la fel ca acasă, cu muzică bună într-o stație care seamănă destul de bine cu un living foarte confortabil, cu precizarea că aici vine și autobuzul, care să te ducă direct în miezul distracției de la Untold. Cei care nu ajung la UNTOLD au ocazia să intre în atmosfera de festival și să chiar să căștige abonamente individuale pentru cele patru zile de festival. Trebuie doar să își facă o poză și să o încarcă pe Facebook sau Instagram, folosind cu hashtag-urile #ENGIE și #BeEnergy.

La Campania „Un festival magic începe de acasă” se pot înscrie persoanele fizice rezidente în România, cu vârsta de peste 18 ani, care postează pe contul personal de Facebook sau Instagram o fotografie din una dintre cele trei stații amplasate în orașul Cluj-Napoca în locațiile Bvd. 21 Decembrie vis a vis de Regionala CFR, Piața Avram Iancu- zona ANAF sau stația Horea – zona magazin Rapid.

Postările trebuie făcute pe modul de audiență public și folosind hashtagurile #ENGIE și #BeEnergy, în perioada de desfășurare a campaniei. Participanții se califica automat pentru tragerea la sorți realizată prin intermediul platformei de extragere automată www.random.org a unuia din premiile și vor fi anunțați în data de 3 iulie, pe pagina de Facebook a ENGIE.

Campania se derulează până la data de 29 iunie, iar regulamentul poate fi accesat aici.

 


Ti-a placut articolul? Sharuieste si prieteniilor tai :)

1
307 shares, 1 point

0 Comments

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.