Comenzile de mâncare la domiciliu sunt mai practice în aceste zile, deoarece permit oamenilor să nu iasă din case și să respecte recomandările făcute de autorități în prevenirea răspândirii noului coronavirus. ”E important să duci mâncare la oameni”, spunea Raed Arafat, secretar de stat în MAI, într-un interviu, dat recent, despre serviciile de delivery.
Despre un astfel de serviciu vă povestim azi și anume: Big Belly, un jucător serios în orașul de pe Someș, de mai bine de 10 ani. „E un concept creat de la a mânca bine și pe săturate porții mari, gustoase, nu neapărat de la expresia «burtă mare»”, explică unul dintre cei doi fondatori ai afacerii, acum administratorul acesteia, Raul B.
Cei de la Big Belly au în prezent două spații, partea de delivery fiind separată de cea de restaurant. Așa au gândit business-ul de la bun început. La fel e și tot procesul de producție în urma căruia meniuri variate și delicioase ajung la clienți rapid și în siguranță. Gurmanzii pot alege de la salate, paste, pizza, burgeri, shaorma cu pui crocant până la supe cremă, deserturi și meniuri personalizate pentru mic dejun, prânz sau cină. E bine de știut că au permanent promoții, iar în aceste zile livrarea e gratuită. Produsele se gătesc integral în bucătăria Big Belly. Câteva exemple: supele cremă se fac din legume proaspete, iar carnea pentru burgeri este preparată și condimentată, după o rețetă proprie.
Știu că au ajuns azi așa departe datorită clienților. Este motivul pentru care au o politică orientată 100% către client, încurajându-i în permanență pe cei care aleg să comande zilnic de la ei să ofere cât mai des feedback legat de mâncare, cât și de serviciul de livrare. Au creat chiar și un departament dedicat, care se ocupă mereu ca fiecare client să fie cât mai mulțumit. În cazul unor erori de livrare, clienții primesc înapoi un voucher, un alt produs sau chiar suma achitată integral, în cel mai scurt timp.
Măsurile de siguranță alimentară
Inginer alimentar de profesie, Raul înțelege spaima clienților generată de COVID-19, dar și îngrijorarea angajaților, de aceea a luat măsuri suplimentare de precauție, de la realizarea unui stoc considerabil de soluții dezinfectante profesionale până la monitorizarea zilnică a personalului, nu doar cu ajutorul camerelor de luat vederi. „Monitorizarea personalului se face de către managerul de producție în baza unor proceduri interne. În momentul în care oamenii ajung la job, li se ia temperatura, se trece în tabel, sunt întrebați cum se simt. Sunt și observați – dacă există tendința de a ascunde ceva – , noi îi și verificăm: dacă un om are o indispoziție, se iau măsuri imediateˮ, explică administratorul.
Spațiul unde se pregătește mâncarea care urmează să fie livrată a fost căutat de la început doar pentru delivery. Are intrări separate pentru personal, marfă și pentru ieșirea produselor gata preparate. „Fluxurile tehnologice nu se intersectează, ceea ce ne ajută să prevenim și mai mult extinderea unor posibile cauze exterioare. Odată ce angajații intră la muncă, ei trec pe la vestiar, se schimbă de hainele de stradă, coboară în bucătărie și, foarte important, nu intră în contact cu livratorii. În plus curierii care livrează mâncarea se dezinfectează după fiecare livrareˮ, detaliază Raul B.
Cei care comandă sunt încurajați să plătească pe cât se poate online sau cu cardul la livrare, fiecare curier având asupra sa un dispozitiv POS. Pentru cei care vor să evite în totalitate contactul cu agentul de livrare, comanda poate fi lăsată în fața locuinței sau într-un loc specificat de client.
Gustări de calitate
Echipa Big Belly asigură clienții că măsurile accentuate de prevenție împiedică posibilitatea contaminării mâncării: aceasta e preparată termic, apoi se pune direct în ambalaje, ambalajele se pun, la rândul lor, într-un alt ambalaj, care este capsat. „Să aibă încredere în noi, facem asta de mult timp, este important să prevenim extinderea pentru că ne afectează pe noi toțiˮ, transmit cei de la Big Belly.
Puteți plasa comenzi online pe .