fbpx
miercuri, noiembrie 13, 2024

A mai rămas o lună până la conferința Marketing 4 IT 2017. Ce subiecte vor fi dezbătute

Share

Singura conferință de marketing dedicată companiilor de IT din România, Marketing 4 IT, se apropie cu pași repezi. Cu o lună înainte de data evenimentului, 23 februarie, organizatorii au făcut publică lista subiectelor abordate.

Conferința, ajunsă la cea de-a doua ediție, va fi centrată în jurul temei “Employer Branding & Product Marketing: Arts You Can Master”. Evenimentul va fi structurat pe două paneluri, un keynote și o secțiune de workshopuri, astfel încât participanții să beneficieze atât de informații teoretice, cât și practice.

 

Panel 1 – Employer Branding: provocări și oportunități

Primul panel, care va reuni reprezentanți ai principalelor platforme de recrutări online, LinkedIn, eJobs și BestJobs, se va axa pe employer branding, pe provocările și oportunitățile de pe piață. Printre subiectele ce vor fi atinse se numără importanța employer brandingului, lipsa unor strategii bine puse la punct, imaginea curentă pe care o au companiile și cum poate fi schimbată,  reticența angajaților de a susține acțiunile de employer branding și așa-numitul fenomen al “furtului” de angajați.

Panel 2: Product Marketing: bune practici

Partea de product marketing va fi acoperită în cel de-al doilea panel, la care vor fi prezenți profesioniști ce activează în cadrul unor companii de IT ale căror produse au ajuns să fie apreciate în afara granițelor, cum e Ubisoft sau Bitdefender. Participanții vor afla de la ei care sunt piedicile de care se lovesc marketerii când vor să iasă pe piață cu un produs nou sau să promoveze unul deja existent. De asemenea, vor fi prezentate care sunt cele mai bune practici și tehnici de product marketing pe care le pot folosi companiile de IT pentru a lansa și promova un produs, atât la nivel local, cât și la nivel internațional.

Keynote: Cum influențează marketingul online employer brandingul

Keynote-ul îi va reveni Laurei Gregg, Media Solutions Consultant LinkedIn, filiala Dublin. Specializată în digital branding, ea va discuta despre influența pe care marketingul online îl are asupra procesului de employer branding și despre modul în care online-ul poate facilita sau, din contră, submina, acțiunile întreprinse de companii.  

 

Secțiunea de workshopuri

Cea de-a doua parte a zilei este rezervată secțiunii de workshop-uri. În număr de șase, ele sunt împărțite în mod egal între partea de employer branding și product marketing. Fiecare va dura o oră, iar participanții vor avea posibilitatea să aleagă la care dintre workshop-uri doresc să fie prezenți.

Antonia Onaca – Sursa puterii din spatele brandului companiei tale

Antonia Onaca va discuta despre rolul pe care angajații îl au în formarea, consolidarea și promovarea imaginii unei companii. Schimbarea începe din interior, pentru ca o campanie de employer branding să reușească trebuie ca angajații să aibă o imagine foarte bună despre companie. Participanții la workshop vor afla tactici practice pe care să le pună imediat în practică.

Mircea Vădan – Product Marketing 101: de la concept la lansare

În paralel, Mircea Vădan, antreprenor din zona tech, va explica în detaliu ce presupune crearea unei strategii de product marketing reușite. Va porni de la zero, de la elementele de bază, după care va prezenta care sunt pașii de urmat în ceea ce privește promovarea unui produs, de la dezvoltarea conceptului până la lansarea pe piață a acestuia.

Andreea Busecan – Strategii reușite de a colabora cu agențiile de HR

În cea de-a doua serie de workshopuri, Andreea Bușecan, reprezentantul Evolution HCC, se va axa pe relația între companii și agențiile de HR. Ea va expune câteva tehnici și strategii prin care se poate îmbunătăți comunicarea cu specialiștii de HR, astfel încât angajatorii să poată găsi și coopta în echipă angajații ideali.

Anca Bundaru – Cum să lansezi un produs la nivel internațional

Pe partea de product marketing va fi abordat un alt subiect de interes pentru marketerii din IT: cum se dezvoltă o campanie de lansare a unui produs la nivel internațional. Anca Bundaru, Senior Product Marketing Manager Bitdefender, va împărtăși din vasta sa experiență și va oferi informații de culise cu privire la acest aspect.

Sorina Bradea – Employer Branding 101: bune practici

Cofondatoarea RoMarketing, Sorina Bradea, se va asigura că fiecare participant înțelege ce anume presupune procesul de employer branding, că nu rămâne nimic neclar. Pornind de la exemple de bune practici, va explica ce tip de acțiuni pot fi întreprinse pentru consolidarea imaginii unei companii și ce instrumente pot fi folosite.

Dan Tănăsescu – Strategii de marketing pentru produse IT și jocuri

Întrucât numărul de produse IT, dar și cel de jocuri dezvoltate de companiile de IT este în creștere, Dan Tănăsescu, Digital Marketing Manager Ubisoft, va prezenta care sunt strategiile pe care marketerii le pot folosi cu succes pentru promovarea acestora și cum să se diferențieze de competiție.

Ultimele zile de Early Bird

Cea de-a doua ediție a conferinței MK4IT va fi organizată în data de 23 februarie la Impact Hub Cluj-Napoca, iar accesul se face pe bază de bilet. Până la finalul lunii ianuarie, până în data de 31 inclusiv,  doritorii pot achiziționa bilete în sistem Early Bird, la prețul de  59 euro + TVA. Începând cu 1 februarie costul biletului va fi de 79 euro +TVA. Ele pot fi achiziționate de pe site-ul evenimentului, www.mk4it.loopaa.ro.

Conferința MK4IT este organizată de agenția de marketing Loopaa din Cluj-Napoca, o agenție de creație interactivă, care pune accentul pe dezvoltarea de planuri și strategii de marketing și care combină ultimele noutăți din domeniu cu cele mai recent apărute soluții tehnologice pentru a livra servicii de înaltă calitate.

Ultimele articole

Alte articole