Blitz VIP a marcat 6 ani de activitate și a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare, cu cei peste 590 de parteneri comerciali din Cluj-Napoca și Oradea. Pentru a marca această etapă importantă în dezvoltarea companiei noastre, compania și-a împrospătat aspectul brandului și a trecut printr-un proces amplu de rebranding.
În cei peste 6 ani de activitate Blitz VIP, cei peste 199 de colaboratori Blitz VIP au distribuit 47.145 de carduri cu reduceri la peste 592 de parteneri comerciali, care activează în peste 45 de domenii de activitate. Astfel, un membru al programului, utilizând cardul pentru cumpărături în mod normal la partenerii comerciali, în decursul unui an poate câștiga peste 3000 euro sub formă de potențiale economii!
Noul brand al Blitz VIP pune un accent mai mare pe beneficiile oferite clienților programului, și transmite asta printr-un logo mai jovial și culori mai calde care să exprime dăruirea și entuziasmul cu care lansează campaniile de reduceri ale partenerilor Blitz VIP.
Pentru clienții Blitz VIP, rebrandingul înseamnă un acces mai facil la reduceri și promoții. Noutatea constă și în lansarea aplicației Blitz VIP, care poate fi descărcată de pe orice un telefon smart, și care înlocuiește vechile carduri Blitz VIP. Cu ajutorul noii aplicații, posesorii de card vor putea profita de toate discounturile și facilitățile la cumpărături și vor putea afla mai ușor și mai rapid de reducerile partenerilor Blitz VIP.
Odată cu această schimbare de imagine, compania a actualizat și site-ul Blitz VIP și toate interfețele prin care va interacționa de acum încolo cu clienții – aplicație, site, pagina de Facebook și Instagram, precum și newsletter.
CEO Blitz și fondatorul programului Blitz VIP, Cătălin Priscorniță este optimist în privința planurilor agenției de dezvoltare națională. Intenționează să genereze noi modalități de promovare pentru partenerii comerciali ai companiei și să încheie noi parteneriate de tip win-win pentru toți actorii implicați – atât pentru partenerii care beneficiază de pachete premium de promovare, cât și pentru clienții posesori de carduri, care acumulează mii de euro sub formă de reduceri la cumpărături.
”Blitz VIP este un proiect inovativ, unic de acest fel în România, prin care oferim promovare și advertising business-urilor locale, și în același timp, o comunitate elitistă de branduri de producători și prestatori de servicii cu renume la nivel local, național și internațional. Cu aplicația Blitz VIP posesorii de card pot beneficia de reduceri consistente la furnizorii de bunuri și servicii din peste 45 de domenii de activitate – de la materiale de construcție la mobilier și finisaje sau restaurante, clinici medicale sau servicii de estetică medicală.” a declarat Cătălin Priscorniță.
Compania plănuiește să se extindă la nivel național și să devină un brand puternic și totodată un program de referința la nivel național în domeniul beneficiilor extrasalariale și fidelizării angajaților din România. Iar odată cu rebrandingul companiei, toate aceste beneficii și avantaje vor crește!
Blitz VIP vine cu și mai multe reduceri și promoții, cu și mai mulți parteneri de business și își extinde aria de activitate la nivel național!