Aproximativ 3.800 de persoane au împărtășit starea de spirit The Color Run sâmbătă, 11 mai, în Cluj-Napoca. Participanții au dansat și alergat în centrul orașului, printre norii de pudră colorată și valurile de spumă.
Ediția LOVE TOUR dezvăluie atât relația dintre cei care poartă medalii cu simbolul Unicornului, cât și pasiunile lor. Prieteni cu inițiativă, mame și fiice dornice să se conecteze, cupluri, colegi de muncă și familii și-au făcut apariția. Printre ei, se numără persoane fidele evenimentului, care revin anual.
Pe lângă localnicii entuziaști, ediția din Cluj-Napoca a adunat inclusiv tineri veniți de la zeci de kilometri pentru cursă. Tatuajele temporare, fotografiile și prezentările de produs, asigurate de sponsori, au întâmpinat alergătorii. Activitățile au continuat cu încălzirea oficială realizată de World Class România. Au urmat starturile la cursa de 5 kilometri, care s-a încheiat într-un amestec de culori și muzică.
The Color Run a fost o cursă sportivă dedicată distracției, unde am participat alături de 100 de colegi din compania în care lucrez. Chiar dacă nu a fost cronometrată, spiritul competițional m-a prins și am terminat cursa în 22 de minute, plin de culori. Punctul culminant al evenimentului, norul de pudră colorată, a fost extraordinar, dar cred că s-a văzut mai bine din afară, fiindcă în interior a fost un haos colorat și amuzant” a declarat Andrei Dincă, participant la The Color Run LOVE TOUR.
Pentru a păstra amintirea ediției de sâmbătă, organizatorii folosesc aplicația Pic2GO, unde încarcă fotografiile. Participanții care au purtat numărul de concurs la vedere se vor regăsi cu ușurință în acestea.
Voluntariatul este un element esențial în comunitatea The Color Run, care promovează fericirea. Tineri liceeni și studenți se asigură, alături de organizatori, că evenimentul funcționează în condiții optime. În același timp, voluntarii își colorează o zi din weekend, pe care relatează că vor să o repete la edițiile viitoare.
The Color Run LOVE TOUR prezintă și o componentă de întrajutorare, deoarece o parte din profit este donat Fundației Renașterea. Organizația sprijină sănătatea femeilor și le este alături în lupta cu cancerul mamar.