fbpx

Femei care ne inspiră

Luna martie este un prilej bun de a povesti cu femeile care ne inspiră, însă fără să uităm că ele merită aprecierea noastră întreg anul. Astfel că am decis să adresăm câteva întrebări fondatoarei Ivatherm, Rucsandra Hurezeanu, care este o prezență feminină puternică în piața de antreprenoriat românească, de peste 15 ani, precum și celor două creatoare de content locale din Cluj, care au avut ocazia să interacționeze cu brandul Ivatherm în ultimele 4 luni – Gabriela Popescu și Alexandra Boca.

Rucsandra, dincolo de fondatoarea unui business de succes, ești femeie și mamă. Cum se îmbină imaginea ta de femeie de afaceri de succes cu rolul de mamă?

Mă aflu pe rând în multe roluri de femeie: mamă, antreprenoare, colegă, fiică, prietenă și trăiesc pe deplin și complet fiecare dintre aceste roluri. N-aș putea spune care e cel mai important sau căruia îi dedic mai mult timp.

Ivatherm reprezintă o pasiune puternică, care vine cu responsabilități în același timp. Din acest motiv am ales cu grijă oamenii alături de care lucrez zi de zi, am decorat cu grijă birourile în care stăm, pentru ca microclimatul să mă inspire și să fie unul creativ.

Am doi băieți adolescenți de 16 și 13 ani. Rolul meu de mamă nu e perfect, ci perfectibil. Am considerat important să ofer copiilor o viziune de viață, o experiență școlară și culturală internațională, i-am îndemnat să fie curajoși și independenți, dar cu atenție și grijă față de ceilalți. Sper că am reușit. Între mine și băieții mei există înțelegere, admirație reciprocă, bucurie, complicități, hohote de râs. Recunosc că am mai multe provocări acum că sunt adolescenți și descoperă lumea, experimentează lucruri noi. În final, când vezi cât de mult îți seamănă și totuși au șansa să reușească mai ușor, mai bine, e un sentiment de mare împlinire.

Am observat că promovați feminitatea și delicatețea prin produsele Ivatherm. A fost acesta dintotdeauna un pilon în comunicare? 

Ivatherm e un brand modern de dermocosmetice, cu o expertiză dată de studiile clinice pe care le facem pentru fiecare produs și de faptul că sunt prescrise de medici. În același timp, am imprimat personalitatea noastră în acest brand european cu ingrediente naturale, inovatoare. E important să ne adaptăm la fiecare piață în care suntem prezenți, dar fără să ne pierdem identitatea. Fiind un brand internațional în plină expansiune, întâlnim culturi noi la fiecare pas, în fiecare țară unde suntem prezenți, însă elementul comun rămâne același: grija pentru o piele frumoasă și feminitatea din spatele rutinei zilnice.

Care crezi că ar trebui să rămână constanta în viața unei femei? 

Femeile au nevoie să-și cultive ritualurile de feminitate și îngrijire. Eu sunt adepta îngrijirii 360 de grade, care înseamnă cosmetice de calitate, adecvate problemelor pielii, dar și o nutriție adecvată, sănătoasă, sport și plimbări în natură.

Femeile moderne sunt din ce în ce mai informate și educate când e vorba de îngrijirea personală, iar acest lucru nu poate decât să mă bucure.

Ce sfat ai avea pentru tinerele la început de drum în carieră sau viitoare antreprenoare care vor să aibă cariere de succes, dar să nu își piardă conexiunea cu feminitatea?

Recomand tinerelor la început de carieră să-și urmeze visurile, să aibă curaj, să nu renunțe la ritualurile lor feminine, să fie exigente și determinate în munca lor. Dar poate cel mai important ar fi să se iubească pe ele și să se bucure de fiecare moment în fiecare zi. Le mai îndemn să nu-și ceară scuze pentru că vor și să-și trăiască viața în termenii lor.

Cred în leadershipul feminin modern care înseamnă să asculți mai mult decât să vorbești, să oferi compasiune și să fii empatică în interacțiuni, să dai putere celorlalți și în acest fel crește propria ta putere. Pentru mine, acestea sunt trăsături feminine de care societatea de azi are nevoie și pe care încep să le văd la fiecare pas, mai ales la generația nouă.

Ivatherm, deși are prezență puternică în Cluj, a decis la finalul anului 2020 că dorește să își intărească prezența locală și s-a asociat cu nume locale, cum ar fi Gabriela Popescu și Alexandra Boca. Ambele sunt personalități feminine puternice, cunoscute printre clujeni prin sfaturile despre modă, fashion, familie și orice trenduri noi. Le-am întrebat câteva lucruri despre ce înseamnă feminitatea pentru ele și cum s-a schimbat de-a lungul anilor această percepție.

Gabriela Popescu, @gabrielapopescumakeup.ro, Trainer & Content Creator

“Îmi aduc aminte de mama. Mereu purta ruj roșu și nu înțelegeam de ce. Eram în acea perioadă când știam că e bine să fii feminină pentru că trebuie. Azi lucrurile s-au schimbat mult, dar gândul tot la mama îmi este. Știu că era carismatică și mai știu că mereu avea grijă de ea și de pielea ei. Mereu am vrut să nu am riduri, așa cum nici ea nu a avut și mai ales să fiu feminină pentru că asta este o stare de spirit și pentru că ne face să ne simțim mai bine. 

Primul lucru pe care îl făcea seara era să se demachieze și să aplice o cremă de față. Nu cred că a învățat asta de la mama ei, dar știu sigur că a fost mereu curioasă, să învețe, să descopere, să aplice. De acolo vine și prima mea dragoste pentru frumos, pentru îngrijire, pentru un ten curat, pentru dorința de a descoperi și pentru dorința de a nu te lăsa niciodată bătut. După mulți ani îmi dau seama că am luat multe de la ea. Bucuria de viață, rutina pe care o am și eu în fiecare seară, cu grijile și viața de zi cu zi și da, rujul roșu. Acel ruj care m-a facut să merg mai departe și să-l port pe buze cu mult drag!

Ce mi-ar plăcea să împărtășesc cu voi sunt produsele de îngrijire a pielii, de la Ivatherm  pe care le am în trusa mea de mai bine de jumătate de an. Primul produs este pentru zona ochilor. Acea zonă mai sensibilă de care trebuie să ținem cont și să nu ne spunem “ lasă că-i bine doar cu cremă de față.“ Cred mult că specialiștii în domeniu au găsit ingredientele potrivite ca “ Una anti-aging crema contur ochi“ să fie un produs de top pentru voi, dar și pentru mamele voastre. 

Al doilea produs preferat este serumul “ Aquafil Hydra “ care are textură lejeră și face o bază grozavă înainte de fondul de ten. E ca un gel răcoros, se aplică cu mișcări de tapotare și poate fi folosit în fiecare zi.“

Alexandra Boca, @thefashioncreed, Digital Creator

“Eu văd feminitatea ca o putere de acceptare a tuturor lucrurilor care țin de tine. Și aici mă refer la aspectul fizic, emoțiile, întâmplările fericite și nefericite, eșecurile, energia pe care o ai. Pe scurt, interiorul tău ca femeie. Rutina de îngrijire a pielii face parte din viața mea asemeni somnului. Bineînțeles că sunt unele seri și dimineți în care aceasta e mai simplistă, iar altele în care îmi acord poate și o oră bună de răsfăț. E timpul meu cu mine, e grija pe care o port pentru pielea mea și o văd ca pe o întâlnire importantă în calendar cu tine pe care nu o poți amâna. 

Brandul Ivatherm e un brand foarte apropiat sufletului meu pentru că am crescut cu revistele de beauty din care Rucsandra Hurezeanu îmi zâmbea discret și elegant. Pe mine m-a fascinat încă de pe atunci cum o româncă a creat un brand de skincare, puternic, cu grijă pentru piele.

Mai multe despre povestea și produsele Ivatherm care sunt de 15 ani pe piata românească găsiți aici: https://ivatherm.ro/15-ani-ivatherm/, precum și în farmaciile din Cluj.

- Publicitate -

Ultimele Articole

- Publicitate -

Ultimele articole

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.