Grupul FlorideLux a deschis a doua franciză offline din România, la Cluj, pe Bd. Nicolae Titulescu nr. 2, după o investiție de peste 30.000 euro și țintește o cotă de piață de 40% pe piața clujeană de floristică. Obiectivul FlorideLux Cluj este să devină primul loc pe care clujenii îl asociază cu florile și cadourile pentru ei sau cei dragi lor.
FlorideLux aduce un concept aparte de florărie în Cluj, în care creativitatea, calitatea și respectul față de toți clienți sunt primordiale. Potrivit reprezentanților FlorideLux, florăria își va surprinde clienții cu animale și figurine din flori sau plante mișcătoare, dar și oferte speciale actualizate în permanență. În prima săptămână de la lansarea oficială FlorideLux Cluj toate aranjamentele florale de nuntă vor avea discounturi intre 7% și 15%.
”Clujul este un oraș foarte dinamic și puternic din perpectiva dezvoltării, dar și un oraș al iubitorilor de artă și de frumos. Am analizat florăriile din Cluj, unele sunt foarte frumoase, însă nu oferă un serviciu de floristică la standarde de calitate superioară în cele mai mici detalii, așa cum o facem noi. Noi creăm o experiență pentru client, îl respectăm prin investiția în spațiu, prin modul în care întreținem florile și investițiile în îngrijirea acestora”, declară Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.
”Creativitatea este un element primordial în ceea ce facem și ce trebuie reținut este că la noi nu există nu pot sau nu vă putem ajuta, ci există vom găsi o soluție impreună”, explică Dosinescu.
Potrivit CEO-ului FlorideLux, toți clienții florăriei sunt importanți în egală măsură, de la elevul îndrăgostit, la tânăra care urmează să se căsătorească, bărbatul care vrea să cucerească sau bătrana care dorește o simplă plantă de care sa aibă grijă.
Un parteneriat între doi antreprenori prin definiție, cu o pasiune comună pentru flori
Deținătoarea francizei FlorideLux Cluj este Andreea Curuțiu, o bună cunoscătoare a pieței de floristică, în calitate de reprezentant zonal Heemskerk, unul dintre cei mai mari importatori de flori din lume.
Andreea Curuțiu și Marius Dosinescu, CEO-ul și fondatorul FlorideLux, s-au cunoscut și au discutat prima dată despre francizare anul trecut, la deschiderea FlorideLux Brașov. Cu o experiență bogată în evenimente, în special buchete și aranjamente florale pentru nunți, Andreea a dorit să treacă la alt nivel și să pornească pe calea antreprenoriatului cu cel mai dinamic brand de floristică și cea mai bună florărie din România, FlorideLux.
”Eu sunt antreprenor prin definiție, nu investitor. Deci sunt implicat activ în cele mai mici detalii, de la proiectare, aprovizionare până la campania de marketing. Așa că Andreea a găsit un partener solid care îi va fi alături oricând și oricum. Îmi place să descopar omul din spatele francizatului, îmi place să-l cunosc, să îl ajut să își depășească limita, să viseze în stil mare, să îi insuflu pasiunea și dedicarea pe care noi o punem în FlorideLux”, declară Marius Dosinescu.
Potrivit acestuia, toată echipa FlorideLux se va implica activ în succesul FlorideLux Cluj, inclusiv pe partea de consultanță pentru posibile probleme, contabilitate, marketing sau vânzări.
Investiție de peste 30.000 în locație, pregătire profesională și produse la cele mai înalte standarde
Investiția în FlorideLux Cluj s-a ridicat la peste 30.000 euro, ușor mai mare față de cea estimată inițial, după ce spațiul florăriei a fost renovat complet. Investiția include și aprovizionarea inițială cu produse de calitate superioara, importate din Belgia, Germania, Suedia, cadouri pentru diverse evenimente și flori aduse din Olanda.
”Plantele completează oferta noastră de flori, cadouri, buchete și aranjamente florale, iar pe langă acestea aducem și dispozitive electronice ce vor ajuta iubitorii de plante să le îngrijească mai bine. Aceste dispozitive comunică activ cu o aplicație ce se poate instala pe smartphone, făcând extrem de facilă îngrijirea plantelor de apartament sau de gradină”, spune Marius Dosinescu.
Potrivit acestuia, investiția în FlorideLux Cluj se va recupera între 12 și 18 luni, proces susținut activ prin marketing și publicitate, având în vedere apetitul crescut al clujenilor pentru produse de calitate.