Noul spațiu va avea o suprafață de 300 de metri pătrați și va include, la nivel de design, elemente din noul concept Diverta, #plinideviață. În spațiul noului magazin va intra și brand-ul clujean Meron, care le va oferi clienților un loc intim în care să savureze o cafea.
„Vom avea o suprafață de 300 de metri pătrați în Iulius Mall și vom aduce conceptul nou de magazin, adică ceea ce am dezvoltat în toamna anului trecut în București. Vom avea carte în proporție de 40% din gama de produse, precum și papetărie, gadget-uri, jucării, vom pune mai mult accent pe aranjarea pe culoare, vrem să avem și un corner de cafenea.”, a declarat Amalia Buliga, CEO Diverta.
Noua locație din Iulius Mall
Așa cum și-a obișnuit clienții, Diverta va păstra în noul magazin gamele diversificate care i-au consacrat, oferind clienților cele mai noi titluri, aceleași cărți bune, cadouri inspirate, jucării și jocuri pentru cei mici și cei mari, accesorii distractive și haioase și colecții colorate de papetărie. În magazinul Diverta Iulius Mall, clienții vor putea achiziționa bilete la cele mai noi evenimente și vor putea imprima fotografii pe loc, la aparatul self-service Kodak.
Tot la nivel de servicii, în noua locație, aceștia vor putea savura o cafea de la Meron, lanțul clujean de cafenele. Meron va ocupa o parte din spațiul magazinului și le va oferi clienților cafea de specialitate, în compania unei cărți bune.
În magazinul Iulius Mall se vor regăsi elemente grafice colorate, dar și aranjare pe culoare, în special în gama de papetărie. Aceste schimbari sunt datorate noului concept #plinideviață, care presupune culori îndraznețe, dinamism și energie.
Despre Diverta
Diverta este un brand 100% românesc, care se află de 20 de ani pe piața locală de retail. La ora actuală, rețeaua Diverta cuprinde 27 de magazine proprii, în București și în marile orașe, care se desfășoară pe o suprafață totală de retail de aproximativ 7000 de metri pătrați.