fbpx
joi, octombrie 10, 2024

S-a lansat Stailer, un Uber al programărilor la serviciile de înfrumusețare

Share

Un business 100% românesc, pornit la nivel local de către antreprenori cu experiență atât în pornirea altor business-uri, cât și în digital marketing, a identificat în piața locală nevoia de digitalizare a programărilor, pe de o parte și satisfacția clientului, pe de altă parte. Odată cu tendințele clienților de a se muta în online, a apărut și nevoia de a avea acces la agregatoare de servicii care să le ofere pe loc și în timp real acces la servicii de calitate, validate și un proces de comandă prietenos. 

Ce servicii și ce beneficii aduce Stailer.ro 

Clienții se pot orienta către mai multe tipuri de servicii: servicii de hairstyling și barbershop, precum și alte servicii de înfrumusețare din saloane de specialitate. Stailer afișează clienților toate saloanele disponibile bazate pe următoarele condiții: tip de serviciu, femeie/bărbat, ziua și ora. 

Online 100%, flexibilitate, diversitate, timp economisit 

Noul concept care momentan este activ doar în Cluj se adresează oamenilor care vor să își maximizeze folosirea timpului în scop personal și să se bucure totodată de toate beneficiile aduse de mediul online. Stailer acționează ca un consilier personal ce oferă informații legate de tipul de serviciu disponibil în saloane variate, zilele și orele disponibile. 

Totul este disponibil la câteva click-uri distanță, economisind astfel timpul și stresul pe care îl petreceam cu toții telefonând și încercând să găsim momentul potrivit în calendarul propriu pentru a beneficia de serviciile saloanelor. 

Mai mult decât atât, clienții pot oferi recenzii pentru tipul de serviciu pe care l-au primit astfel că experiența este una completă, de la A la Z, care va duce, în timp, la creșterea și îmbunătățirea calității serviciilor oferită în acest segment de piață. 

Cât de simplu se face o rezervare prin ? 

O rezervare este extrem de simplu de făcut, urmând câțiva pași simpli: intri în platformă, completezi informații legate de serviciu și data/ora preferată, iar apoi ajungi în pagina care arată propriu-zis saloanele disponibile pentru condițiile selectate de tine. Mai departe, primești un SMS care iți confirmă rezervarea făcută și iți dă toate informațiile necesare legate de oră, stilistul la care mergi, locația salonului, având chiar și varianta de a adăuga programarea în propriul tău calendar. Mai mult decât atât, un singur click în SMS poate anula o rezervare, astfel că totul este în întregime digitalizat. 

Saloanele – unul din motoarele importante ale platformei 

Pe lângă platforma pentru clienți, Stailer a petrecut mult timp analizând sistemele interne de rezervare a saloanelor și a venit cu o soluție care să înleasnească întregul proces de rezervare – un sistem dedicat, implementat în saloane și care să le ofere toate funcționalitățile de care au nevoie pentru programări. Această unificare a sistemelor făcută de antreprenorii de la Stailer a venit din nevoia de a mulțumi utilizatorul final, pe de o parte, dar și a conferi ușurință saloanelor în a avea vizibilitatea în calendarul intern și a clienților veniți prin platforma mai sus menționată. Aplicația adusă de acest concept poate fi utilizată de saloane inclusiv pentru rezervările proprii. 

Marele avantaj adus saloanelor din industrie vine din experiența de digital marketing a celor de la Stailer, ceea ce înseamnă că toate serviciile sunt expuse în mediul online într-un mod profesionist, aducând notorietate publicului-țintă și clienți pentru saloanele implicate. 

A avut loc o creștere constantă în numărul saloanelor care au ales să facă parte din această platformă, precum și a diversificării serviciilor, astfel că paleta de opțiuni a clienților crește constant. 

Ce îmbunătățiri vă mai aduce Stailer în viitorul apropiat? 

Acest concept are planuri mari de viitor și doresc să se extindă în întreaga România, precum și în alte țări din Europa. Pe termen scurt, vor începe cu o funcționalitate extrem de utilă, și anume listarea saloanelor în funcție de distanța față de client, iar apoi vor continua cu zona de loializare a clienților prin puncte și discount-uri. 

Fie că ești client sau salon, poți oricând să intri pe site-ul celor de la și să descoperi cât de ușor este să faci parte din comunitatea lor.

Ultimele articole

Alte articole