Cel Mai Promițător Brand Românesc este o platformă pentru antreprenorii români. Obiectivul este susținerea brandurilor românești și promovarea brandingului. La final, câștigătorul va beneficia de un program de branding gratuit iar din acest an, competiția are o noua secțiune adresată start-up-urilor, ca urmare a solicitărilor venite de la tinerii antreprenori.
“Prima ediție a fost de test, iar de la a doua am început să ne apropiem de brandurile românești tot mai mult. Marele câștig al celor implicați, participanți și organizator deopotrivă, a fost că am învățat împreuna limbajul brandingului. Mulți dintre participanți ne-au devenit, in timp, parteneri. Ei ne-au învățat să ne descoperim abilitatea de a face branding pe înțelesul lor, iar noi le-am insuflat încrederea în dezvoltarea copilului lor – brandul. Relația noastră a crescut pe principiul pașilor mici și siguri. Vreau să-și amintească de noi ca de prima lor învățătoare.” – spune Dochița Zenoveiov, Seed Consultants, inițiator program.
Edițiile anterioare au fost jurizate de Niels Schnecker, Emma Beckman, Elena Cristian, Dan Tudoroiu, iar participanții au fost din diverse sectoare: alimentar, farmaceutic, comerț, textile, artă și cultură, mobilier, IT&C sau turism.
Producătorul pastilelor Voseptol, șosetele Ciserom, Librăriile Alexandria și rețeaua Animax au fost câștigătorii primelor patru ediții.
“Încă de la primele sesiuni de lucru cu Seed Consultants am înțeles că am câștigat partenerul potrivit. Încurajăm toate companiile românești să se înscrie în competiție pentru a-și înțelege mai bine propriul brand și consumatorii.” – a declarat Adriana Aruxandei, Finance & Administration Manager, Animax.
Cei interesați se pot înscrie completând formularul de pe www.celmaipromitatorbrand.ro.