fbpx
luni, decembrie 9, 2024

Stailer, unul dintre cele mai ambițioase start-up-uri din Cluj extinde echipa de vânzări și își propune să ajungă la 1000 de saloane partenere

Share

Suntem în permanență cu telefonul sau tableta la îndemână, petrecem zilnic minute sau ore online și ne-am făcut din tehnologie un adevărat aliat, care să ne ajute inclusiv în eficientizarea programului pe care îl avem. Tocmai de aceea, și programările făcute cu un simplu click au devenit preferatele noastre. Nici nu e de mirare că Stailer, platforma care îți aduce mai aproape serviciile de beauty, crește pe zi ce trece. Ba mai mult, își dezvoltă echipa – tocmai cu scopul de a-și îmbunătăți serviciile și de a ajunge la cât mai mulți clienți.

Cei de la Stailer fac din stabilirea programărilor o experiență simplă și fără bătăi de cap. Au o ofertă variată și e mai simplu ca oricând să găsești salonul ideal, în funcție de exigențele tale. Au peste 70 de parteneri doar în Cluj-Napoca. Am stat de vorbă cu Bogdan Clipici, head of sales și co-fondator, care ne-a dezvăluit câteva detalii din culisele proiectului.

Bogdan lucrează la proiectul Stailer încă de când acesta era în stadiul de schiță. Acum conduce biroul de vânzări și își dezvoltă echipa cu oameni motivați și pasionați de dezvoltare personală. Funcția lui vine la pachet cu numeroase provocări, una dintre cele mai mari fiind aceea de a educa publicul. Însă, alături de colegi hotărâți și ambițioși, e convins că proiectul va fi din ce în ce mai vizibil.

“Căutăm oameni care își doresc să lucreze într-un start-up alături de antreprenori experimentați. Ce i-ar califica? Bune abilități de relaționare și comunicare, să știe să își gestioneze timpul și agenda astfel încât rezultatele să fie cele dorite, să lucreze constant la dezvoltarea lor profesională și personală și, poate cel mai important, doresc să impacteze prin acțiunile lor. Experiența este și ea un plus”, precizează el.

Învățare de la “firul ierbii” pentru un business de succes

Viitorii angajați Stailer vor deveni capabili să creeze afaceri sustenabile și predictibile care să aibă succes, deoarece vor învăța, de la firul ierbii, mecanismele unui business – ceea ce nu vor găsi nici într-o corporație, nici în cărți – spune Bogdan.

“La Stailer își vor construi o bază de 80-100 de parteneri business și își vor stabili singuri activitățile, pe baza unui target. Vor fi, practic, responsabili de toate procesele de vânzare. De asemenea, vor menține permanent legătura cu partenerii și vor strânge informații relevante despre oportunitățile de piață și trenduri. 

Stabilim împreună cu fiecare coleg nou un plan concret de dezvoltare, astfel încât fiecare dintre ei să ajungă cea mai bună variantă a sa. Își vor dezvolta abilități precum vânzare, leadership sau marketing online și vor  interacționa cu antreprenori de succes de la care vor afla secretele reușitelor în business sau antreprenoriat. Nouă ne place să spunem că la Stailer ceea ce faci zi de zi este ceea ce devii. Fondatorii acestui start-up au făcut afaceri de zeci de milioane de euro şi curând echipa va fi completată cu alţi oameni cheie. Cred că asta arată foarte mult profesionalism”, adaugă co-fondatorul Stailer.

Stailer se extinde până la 1.000 de parteneri

Platforma Stailer este acum prezentă în 5 orașe din țară și, în curând, va fi disponibilă în alte 5. Iar de la circa 350 de saloane partenere câte numără în prezent, fondatorii își doresc să ajungă la aproape 1.000 până la finalul lui 2021. Ba mai mult, planurile sunt atât de ambițioase încât fondatorii acestui business își doresc să se extindă pe piața internațională 

“Numărul saloanelor partenere este în creștere, la fel ca numărul utilizatorilor. Am observat un pattern legat de frecvența utilizării platformei: programările din fiecare lună însumează programările din cele două luni precedente. Avem parteneri care au și 100 de programări prin intermediul platformei noastre. Noi oferim acest soft gratuit și monetizăm doar din furnizarea de programări suplimentare, aici ne diferențiem de concurență. În plus, am încercat să îi ajutăm să vadă lucrurile și din perspectiva unui client – de la servicii, la prezentare, marketing”, explică Bogdan Clipici.

Serviciile de bază, cele mai căutate pe timp de pandemie

În ultimele luni au fost cerute serviciile strict necesare și anume tuns, vopsit, manichiura și mai puțin partea de make-up sau tratamente. Însă odată cu reluarea evenimentelor, încep să fie aceste servicii precum machiajul foarte cerute.

“Ca și utilizator poți alege Stailer ca o garanție că ceea ce ai ales se și întâmplă. Pe platformă vei găsi profesioniști în adevăratul sens al cuvântului, oameni care își respectă meseria, așadar nu te vei trezi cu surprize neplăcute. Totodată, ai de unde alege serviciile și le poți compara în funcție de recenziile credibile pe care le pot lăsa doar cei care se prezintă la programări. Pe scurt, utilizatorii pot găsi foarte repede ceea ce își doresc și au o mulțime de unelte la dispoziție să caute cel mai bun serviciu care să îi ajute să devină cea mai bună variantă a lor”, mai spune Bogdan.

Stailer a atras recent o investitie pre-seed de 500.000 de euro și accelerează creșterea la nivel național

În urma acestei investiții, Stailer este o companie evaluată la 5 milioane de euro. Grupul de investitori care au mai participat în noua rundă de investiții este format din antreprenorii Bogdan Herea (CEO Pitech Plus), Lorand Soares Szasz (fondator Uprizers), Radu Axinte (antreprenor și specialist în creșterea afacerilor), Eugen Șotropa (fondator e-advertising) și Cătălin Briciu (co-fondator Linnify Ventures).

În urma noii finanțări, Stailer își va accelera planurile de dezvoltare în România și în regiune. Astfel, compania vizează îmbunătățirea tehnologiei, extinderea la nivel național și creșterea investițiilor în marketing. 

Află mai multe pe  https://stailer.ro/

Ultimele articole

Alte articole