Tehnologia a devenit un aliat când vine vorba de programări, iar proiectele din acest sector sunt în plină expansiune. Stailer.ro, cea mai utilizată platforma de rezervări online pentru saloane de înfrumusețare, anunță a patra investiție în valoare de 1 milion de euro de la un grup investitori de tip angel.
Cei de la Stailer fac din stabilirea programărilor o experiență simplă și fără bătăi de cap. Au o ofertă variată și e mai simplu ca oricând să găsești salonul ideal, în funcție de exigențele tale. Au sute de parteneri, iar interesul pentru proiectul lor a stârnit nu doar interesul utilizatorilor, ci și al investitorilor care doresc să investească în business-uri ce se pot dezvolta internațional.
Investiția aduce noi poziții în echipa Stailer
Noua finanțare, în valoare de 1 milion de euro, marchează o maturizare și intrarea companiei în etapa de scaleup. Aceasta vine și cu noutăți în perspective resurselor umane: Stailer caută acum oameni talentați și harnici, care să completeze echipa din Cluj și să aducă plus valoare.
“Această investiție este un factor de sporire a încrederii pe care o avem noi în noi. Vom investi o parte în marketing și produs, iar o parte pe recrutare de personal, pentru că facem angajări pe zona de tehnologie și de vânzări. Acum, targetul nostru e să găsim oamenii care să ni se potrivească.
Vrem oameni cărora să le placă foarte mult proiectul nostru, să le placă echipa, să fie entuziasmați să facă parte din această echipă. Pe un om îl poți învăța chestiuni tehnologice, dar nu îl poți învăța să pună suflet.
În continuare căutăm 3-5 colegi noi și pe departamentul de vânzări, care își doresc să lucreze într-un start-up alături de antreprenori experimentați. Ce i-ar califica? Bune abilități de relaționare și comunicare, să știe să își gestioneze timpul și agenda astfel încât rezultatele să fie cele dorite, să lucreze constant la dezvoltarea lor profesională și personală și, poate cel mai important, doresc să impacteze prin acțiunile lor. Experiența este și ea un plus”, ne-au dezvăluit reprezentanții platformei.
Poziții deschise la Stailer:
În urma investiției de tip bridge, Stailer și-a crescut valoarea de piață obținută în ultimele luni. Finanțarea de un milion de euro este condusă de Cosmin Țîrvuloiu, antreprenor și investitor în proiecte tech. Investitorii care au mai participat în rundele anterioare de investiții sunt antreprenorii Bogdan Herea (CEO Pitech Plus), Lorand Soares Szasz (fondator Uprizers), Radu Axinte (antreprenor și specialist în creșterea afacerilor), Eugen Șotropa (fondator e-advertising) și Cătălin Briciu (co-fondator Linnify Ventures), precum și alți investitori străini.
Investiții și extindere în întreaga țară, dar și dincolo de granițe
Din ianuarie 2022 Stailer a început înregistrarea saloanelor de înfrumusețare din Budapesta, urmând ca aplicația adresată consumatorilor să fie lansată în Ungaria în trimestrul al doilea din 2022. Cei mai importanți factori care au contribuit la creșterea evaluării companiei Stailer sunt adopția rapidă la nivelul consumatorilor, numărul de rezervări și cererea în creștere din partea profesioniștilor de beauty.
În prezent, Stailer livrează către saloanele partenere din rețeaua Stailer cel puțin 30.000 de clienți suplimentari lunari. De asemenea, 50 de saloane noi se listează săptămânal pe platformă, iar trendul continuă să accelereze. Clienții noi livrați către saloane de înfrumusețare din rețeaua Stailer sunt comisionate cu doar 1 euro per client confirmat, iar acest lucru sporește semnificativ încasările saloanelor partenere precum și gradul lor de ocupare.
Ca parte a strategiei de dezvoltare, Stailer își va consolida și poziția în piața locală, urmând ca până la sfârșitul anului 2022 să își extindă rețeaua în toate orașele din România.
Cum va arata domeniul înfrumusețării în 2022?
În prezent, peste 80% dintre saloanele de înfrumusețare mizează pe o creștere a veniturilor în 2022 după revenirea de anul trecut. Astfel, 39,5% dintre antreprenorii din industria de beauty previzionează o creștere a încasărilor de 10-20% în primul trimestru din 2022 în comparație cu primele trei luni din 2021, 23,3% dintre proprietarii de saloane văd un avans de 20-50%, în timp ce 16,3% sunt mai optimiști (creștere de cel puțin 50%). Doar 14% mizează pe o stagnare a veniturilor, iar 3,5% văd o scădere la început de 2022, potrivit unui studiu Stailer.