fbpx
sâmbătă, septembrie 14, 2024

Universul roz al Thomsons Online Benefits s-a extins și anunță noi angajări la Cluj

Share

Lumea este un loc tot mai roz pentru compania cu origini britanice Thomsons Online Benefits, care a inaugurat un nou sediu în clădirea The Office, pentru echipa entuziastă și talentată din Cluj. Evenimentul a fost unul de sărbătoare pentru comunitatea britanică din Cluj-Napoca și din România, la inaugurare fiind prezenți Paul Brummell, ambasadorul Marii Britanii în România, Shajjad Rizvi, consul onorific al Marii Britanii la Cluj-Napoca, alături de reprezentanți ai universităților din Cluj și ai asociațiilor IT.

Culoarea roz, care simbolizează valorile Thomsons și cultura sa organizațională deschisă și prietenoasă, ocupă un întreg etaj din corpul E al clădirii The Office. La Cluj, tineri talentați lucrează pentru centrul tehnologic al companiei, care furnizează servicii software pentru personalizarea, implementarea și administrarea pachetelor de beneficii standard sau flexibile pe care giganți precum Samsung, BP, Cisco, Sage și Bristol-Myers Squibb le oferă angajaților lor din întreaga lume.

„Investiția noastră în România este un element important al strategiei business-ului nostru și ne propunem să avem 300 de angajați până la finalul anului curent și mult mai mulți până la sfârșitul 2019. Clujul este sediul pentru care am planificat cele mai mari investiții în perioada următoare. Simțim schimbări relevante în nivelul și calitatea ofertelor de clădiri de birouri și de infrastructură, a transportului și a facilităților oferite de Cluj-Napoca, ceea ce îl face un oraș atractiv pentru oamenii noștri”, a declarat Abdel Azzam, General Manager al biroului Thomsons din Cluj-Napoca.

Centrul de excelență Thomsons la Cluj

Sediul din Cluj-Napoca este un centru de excelență pentru Thomsons, iar echipa clujeană de angajați este parte crucială în toate proiectele pe care firma le are cu clienți precum Samsung sau British Petroleum, care sunt gestionați de la sediul din Cluj-Napoca.

„Am ales să investim la Cluj, unde sunt unii dintre cei mai inteligenți și talentați colegi ai noștri, pentru a ne îndeplini misiunea de a schimba, în bine, tot ceea ce înseamnă sistemul de beneficii oferite angajaților. Ne reînnoim angajamentul de a oferi servicii excepționale clienților noștri prin stabilirea la Cluj a centrului nostru tehnologic și operațional din România”, a declarat CEO-ul companiei Thomsons, Stephen Read, prezent la sărbătorirea celor șase ani de Thomsons în Cluj.

“Suntem recunoscători pentru talentul, pasiunea și ambiția pe care le găsim aici. Ne diferențiem pe piața locală prin pachetele de beneficii special gândite și complet adaptabile la nevoile fiecărui angajat, ceea ce completează viziunea noastră de a ne susține oamenii în momentele speciale din viața lor”, a spus Joanna Bean, Head of People în cadrul Thomsons.

Noul sediu are o suprafață de aproximativ 2.200 de metri pătrați și ocupă un etaj al clădirii E a clădirii de birouri The Office. Din noile birouri nu lipsesc sălile de conferință, sală de jocuri, zonele de relaxare, zona de luat masa și o terasă ce oferă o superbă panoramă asupra orașului. Mediul de lucru este unul foarte primitor și cald, culorile vii ale brandului predominând în noul sediu în care sunt așteptați în perioada următoare aproximativ 70 de angajați noi, pentru diverse poziții din cadrul companiei.

Compania a dezvoltat software-ul Darwin™, o platformă care le permite companiilor utilizatoare să realizeze și să gestioneze pachetele de beneficii, un concept tot mai utilizat de companii din întreaga lume.

Darwin™ susține platforma online de beneficii pentru aproximativ 2 milioane de beneficiari și familiile lor din peste 90 de țări, fiind utilizat în 30 de limbi. La Darwin™ sunt conectați atât angajatorii cât și angajații. O interfață este destinată companiei, în care aceasta poate gestiona beneficiile oferite și poate obține date statistice cu privire la eficiența și impactul pe care îl au anumite beneficii implementate. Cealaltă interfață este destinată angajatului, care poate gestiona de pe computer sau telefon pachetul său personalizat. Thomsons Online Benefits se ocupă de asemenea și cu negocierile dintre companii și firmele ce oferă servicii, negociind pachete și ofertele cele mai avantajoase pentru ambele părți.

Thomsons a deschis primul birou în Cluj-Napoca în primăvara anului 2012 și are în prezent 230 de angajați. Compania a fost fondată în 2000 la Londra de Michael Whitfield și Chris Bruce și are birouri în Marea Britanie, România, Singapore și în Statele Unite.

CEO-ul companiei Thomsons, Stephen Read.
CEO-ul companiei Thomsons, Stephen Read.

Ultimele articole

Alte articole