Ai creat un magazin online perfect funcțional care promite să faciliteze și să crească vânzările însă parcă rezultatele nu sunt tocmai cele la care te așteptai?
De ce se întâmplă asta? Cel mai probabil pentru că mare parte din clienți nu știu de faptul că te-ai extins și că pot beneficia de produsele sau serviciile tale online. Cum rezolvi asta? Există nenumărate soluții de promovare magazine online la care poți apela în așa fel încât afacerea ta să ajungă la o gamă cât mai largă de potențiali clienți.
Stabilește audiența
Primul pas din procesul de promovare este să știi cu exactitate cui te adresezi. Cine este publicul tău țintă? Cum arată cumpărătorul ideal? Descoperă ce au în comun persoanele care fac parte din audiența ta țintă și adaptează comunicarea în funcție de acești parametri. Fiecare afacere are un avatar de client după care se ghidează în dezvoltarea metodelor de comunicare, în funcție de produsele pe care le vinde, ce comportamente de cumpărare are, dacă petrece sau nu timp pe social media etc.
Alege o strategie
După ce ai stabilit cu exactitate cine este persoana pe care o vizezi în mod direct în demersul tău de promovare, poți începe să te gândești cum o să o faci. Strategia vizează ansamblul tuturor metodelor și instrumentelor pe care le utilizezi pentru a obține rezultatul dorit, respectiv vizibilitate crescută și mai multe vânzări. Este important să stabilești cu mare atenție obiectivele, astfel încât să fie realizabile și benefice pe termen lung. Unde, când și cum te promovezi? Acestea ar trebuie să fie întrebările de bază la care răspunde strategia ta în baza informațiilor obținute cu privire la publicul țintă vizat.
Alegerea canalelor de comunicare potrivite reprezintă o etapă esențială. În funcție de profilul publicului țintă, poți face acest lucru foarte ușor. Poți obține awareness prin intermediul rețelelor de socializare, în timp ce notorietate și vizibilitate capeți cu ajutorul campaniilor Google Ads. Dacă ceea ce îți dorești este trafic mai mare pe site, poți genera asta prin servicii de optimizare SEO, prin campanii de promovare, prin intermediul unor newslettere sau prin articole de blog. Important este să stabilești foarte bine ceea ce îți dorești și să acționezi în consecință știind cu exactitate că vei găsi publicul țintă acolo unde îl cauți.
Analizează rezultatele
În funcție de obiectivele setate poți stabili și anumiți indicatori de performanță prin care poți monitoriza reușita demersurilor tale. Majoritatea instrumentelor de comunicare propun și metode de măsurare a statisticilor, ceea ce îți face munca mai ușoară. Acest pas este foarte important pentru a afla ce trebuie să faci mai departe. Te poate ajuta să observi unde mai ai de muncă, unde ai greșit sau pe ce trebuie să te axezi în următoarele campanii de promovare în așa fel încât să generezi rezultatele scontate.
Asigură-te că site-ul tău este optimizat pentru vânzări
Un liant în obținerea vizibilității și gradului de vânzări dorit este să optezi pentru crearea magazinului tău prin intermediul unei platforme eCommerce orientată și pregătită pentru vânzări. easyCart este o asemenea platformă care, în schimbul unui abonament lunar, îți oferă toate funcțiile de care ai nevoie pentru a vinde și a te dezvolta conform dorințelor tale. Facilitează procedurile de derulare a campaniilor, propune diverse metode de comunicare cu audiența, oferă funcții pentru emailuri automate, unelte de tracking, optimizare SEO și opțiuni de analiză a indicatorilor cheie de performanță, toate pentru a te ajuta să vinzi eficient online.
Alege easyCart și obține un magazin online ideal care performează la standarde înalte și care te ajută să ajungi la o plajă cât mai mare de potențiali clienți.