fbpx
joi, octombrie 10, 2024

WebDigital sponsorizează 5 burse la evenimentul Clickplanners – Boardgame cu Ionuț Radu Munteanu organizat la Cluj!

Share

Din dorința de a ajuta echipa să crească, să se îmbunătățească am ajuns la concluzia ca avem nevoie de mai multe metode prin care putem susține procesul de învățare. 

Am fost inspirați și de exemple internaționale, cum ar fi jocul lui Robert Kiyosaki despre fluxului banilor. 

Din energia pe care boardgame-urile o genereaza în jurul mesei a luat naștere ideea de a construi propriul suport de învățare prin joc pentru primii pași în digital marketing.

Pornind de la ideea conștientizării nevoii de a face procesul de învățare mai ușor, împreună cu echipa WebDigital, am construit Clickplanners.  

Am văzut că și în jurul nostru sunt astfel de jocuri care asista la descoperire și introspecție, la comunicare și înțelegere, precum “Inside Hero” de pe piața românească sau bine-cunoscutul “The Leadership Game” a lui John Maxwell. 

Prima versiune Clickplanners a fost jucată în august 2017 la Școala de vară – Gpec, unde am avut parte de o experiență dificilă. A fost complicat să gestionăm atât de mulți oameni care aveau multe întrebări, mai ales ca jocului îi lipseau câteva componente esențiale.

Am tratat această provocare ca pe o oportunitate și oamenii au simțit asta. Am primit feedback suportiv atât de la Raluca și Andrei Radu, organizatorii Gpec, de la Valentin Radu, CEO – Omniconvert cât și de la cei din sală. 

Cuvintele lui Horea Neagu și-au găsit forma în realitate imediat, care pe langa elemente de detaliu a spus ca un boardgame trebuie să aibă un “board”. Și am acceptat instant.

Ne-am întors la birou și impreuna cu Andrei Stan, colegul cel mai pasionat de boardgame-uri, am trecut la treaba. 

Am testat apoi versiunea nouă a jocul cu echipa WebDigital și prietenii sai și am observat că participanții erau mai mult triști decât fericiți după ce jucau Clickplanners. 

Asta din cauza faptului că pierdeau, scenariile erau descurajatoare, era frustrantă promovarea online în acest fel.

A trebuit s-o luăm de la capăt, am schimbat unele cardurile cu scenarii, altele au rămas, am mai adăugat multe noi pentru a ne asigura că fiecare participant are șanse la mai multe experiențe pozitive. 

Această schimbare a fost pusă în practică atunci cand am fost invitați în cadrul SNSPA cu 38 de studenți în sală. A fost o seară de succes, nici nu am observat când s-a făcut 21:30, cand am fost practic dati afara de personalul administrativ.

Am fost apoi invitați la SNSPA pentru a organiza acest workshop aproape cu regularitate. L-am împărțit în două, o parte în care vorbeam despre metafore și teorie și ce-a de-a doua, cand am jucat efectiv și ne-am insusit cunostintele. 

Apoi ne-am dat seama că poate fi jucat de oricine dornic să înțeleagă partea de promovare online. 

La următorul workshop organizat intern, pe care l-am susținut cu echipa de la Leroy Merlin am personalizat boardgame-ul prin adăugarea a 50 de noi scenarii și noi magazine online din zona “Home & deco”. 

Și Voila! Astăzi avem versiunea remasterizată a boardgame-ului la care te invităm să participi pe data 21 noiembrie, organizat în două sesiuni, împreună cu echipa mea la Cluj Hub, Cluj-Napoca.

329 de oameni au jucat Clickplanners până astăzi, au învățat și s-au familiarizat cu promovarea online.

Dacă ești o persoană curioasă și vrei să afli dacă ești potrivit pentru marketing-ul digital atunci aici găsești mai multe despre ce opțiuni ai pentru a participa la workshop.

Te simți norocos? Poți participa si gratuit. WebDigital oferă prin tragere la sorți 5 burse, iar câțiva dintre partenerii și clienții WebDigital și-au arătat interesul pentru a susține și ei câțiva participanți. 

În cazul în care vrei să ai șansa să participi gratuit trebuie să completezi formularul, iar rezultatele extragerii la sorți vor fi anunțate pe data de 18 noiembrie 2019 pe pagina mea de Facebook și pe pagina de Facebook WebDigital

La ce să te aștepți?

La o zi plină de energie pozitivă organizată în două sesiuni a cate 3h și jumătate, cu două grupe diferite. Ai libertatea totală să alegi la care dintre sesiuni vrei să vii și să înveți. 

Dacă vrei sa fixezi și mai bine informația poți sa vii la ambele sesiuni. Vei parcurge partea teoretică de mai multe ori și vei putea sa joci încă o data.

Sunt sigur că atmosferă și structura workshopului te vor ajuta să-ți clarifici noțiunile ce țin de promovarea online. 

Dacă crezi că acest eveniment nu este pentru tine, te rog să dai un share! E o oportunitate făină potrivită pentru unul dintre prietenii tai. 

Trimite-i linkul și îți va fi recunoscător. 🙂

Cine este Ionuț R. Munteanu?

Ionuț este partener fondator al WebDigital, prima agenție specializată de PPC marketing dinRomânia, fondată în 2009, gestionând un portofoliu de 100 de conturi active de campanii din Europa Centrală și de Est în fiecare lună.

De asemenea, este Manager Partner al UpGradient, o companie mică de software, înființată în 2017, menită să automatizeze procesele și să ofere soluții agențiilor de marketing. Este co-fondator al celui mai vechi eveniment lunar dedicat industriei marketingului digital și comunității Lumea SEO PPC din București, fondată în 2010, care are ca scop să aducă
împreună ca între prieteni specialiști din domeniul.

Astăzi, el este membru în consiliului de administrație al BlueAlliance, o alianță de 14 agenții independente de digital marketing din toate țările Est-Europene.

Ultimele articole

Alte articole