O grădină interioară de 3.000 de m pătrați, spațiu de joacă pentru copii și de co-working pentru părinți la parterul blocului și zonă de barbeque pe acoperiș. O extravaganță planificată înainte de pandemie face acum diferența pe o piață rezidențială interesată în primul rând de sănătate și protecție.

Ce faci când ai la dispoziție 10.000 de mp în centrul orașului, doi ani și libertatea de a gândi lucruri extravagante pentru o piață rezidențială în plină expansiune? „The Nest se dorește a fi un ansamblu rezidențial premium, de la calitatea construcției până la facilități și amplasare. Este gândit integral, astfel încât să acopere toate nevoile locatarilor, fără ca ei să părăsească locul. Am ținut cont de zona în care ne aflăm, astfel că am creat un spațiu de co-working și un social hub dedicat exclusiv locatarilor, dar am venit și în întâmpinarea nevoilor familiilor tinere, cu o grădină generoasă de 3.000 de metri pătrați și un spațiu de joacă interior pentru copii.

De asemenea, ansamblul este complet securizat, deci accesul persoanelor din exterior în zonele comune nu este posibil. Parterul ansamblului este dedicat exclusiv segmentului comercial și spațiilor comune”, spunea în aprilie 2019 dezvoltatorul proiectului, omul de afaceri Michael Stemmer, într-un articol publicat de I Love Cluj.

La un an de la această declarație, cuvintele – „fără ca ei să părăsească locul” – au căptătat, dintr-o dată, o greutate imensă. Obligați, din cauza pandemiei provocate de COVID-19, să ne limităm ieșirile, să-i ținem pe copii acasă și chiar să lucrăm de la domiciliu, am început să avem așteptări noi de la casa noastră. Iar The Nest se dovedește a fi, în anul în care este livrat pe piață, o soluție premium pentru noul stil de viață  la care trebuie să ne adaptăm, atât prin compartimentarile multiple de 3 camere, cât și spațiul de cowork și accesul la o zonă verde generoasă, toate acestea aproape de centrul orașului. 

Amplasat pe strada Scorțarilor, deci în zona office a orașului, The Nest este un ansamblu rezidențial cu funcțiuni mixte – spații comerciale la parter și 120 apartamente de doua camere – cu suprafețe generoase, între 50,4mp și 56,7mp – și trei camere – cu suprafețe între 66,8mp și 74,7mp. Centrul istoric al orașului este la o distanță de 15 minute de mers pe jos, iar în imediata apropiere sunt majoritatea punctelor de interes pentru locatari: mijloace de transport în comun, grădinițe, supermarketuri, săli de fitness, clădiri de birouri, la o distanță de 10 minute de Iulius Mall și totuși, feriți de agitația și zgomotul de la bulevardul principal.

În acest moment lucrările la construcția structurii sunt în derulare, urmând ca primele apartamente să fie livrate la începutul anului viitor. „Familia Stemmer a dezvoltat proiecte imobiliare în mai multe țări, deci are o experiență consolidată în acest domeniu. Pentru primul proiect al familiei în România, intenția a fost încă de la început aceea de a livra un ansamblu imobiliar la standarde ridicate de calitate, astfel că fiecare pas din procesul de dezvoltare a fost tratat cu maximă seriozitate. Decizia de a demara proiectul la Cluj s-a luat în baza cererii ridicate din piața locală și datorită popularității orașului”, spune Andreea Miron, marketing manager al proiectului.

Echipa The Nest este una închegată, un mix de specialiști atât din Cluj-Napoca, cât și din Franța și Israel. Cu toții lucrează împreuna de ani buni și au putut să contribuie cu idei care astăzi se dovedesc a fi un mare plus în argumentul de vânzare. Calitatea a fost una din cerințele cheie ale proiectului, de la echipă până la calitatea construcției și a materialelor, totul fiind ales pe sprânceană.

„Proiectul a fost demarat cu o ușoară întârziere deoarece selecția contractorului general a fost foarte riguroasă, iar cei cu care am ales să lucrăm nu erau disponibili la momentul la care am dorit noi să începem. Dar am preferat să așteptăm, pentru a ne asigura că avem parteneri de încredere pentru fiecare etapă a proiectului. Am comunicat aceste aspecte constant si cumpărătorilor, care sunt informați la fiecare pas de deciziile luate în cadrul proiectului”, explică Michael Stemmer.

The Nest a fost proiectat de biroul de arhitectură Arhimar, partea de fundație a fost asigurată de către Terratest, iar antreprenorul general al proiectului este Wincon. Apartamentele se vând semifinisate, sunt dotate cu încălzire în pardoseală, sistem BMS și sunt smarthome-ready.

Pandemia nu a influențat desfășurarea proiectului, vândut în proporție de peste 70%, principalii cienți fiind din oamenii care lucrează în zonă, în special în segmentul IT și persoane din afara orașlui. Unul din efectele pandemiei a fost creșterea cererilor pentru apartamentele de 3 camere, din nevoia familiilor care petrec acum mai mult timp acasă de a avea mai mult spațiu de locuit și spațiu pentru un home office.

Și din acest punct de vedere proiectul a anticipat bine cererile actuale, în mix-ul de apartamente existând o ofertă variată de apartamente de 3 camere, cu compartimentări eficiente ce deservesc foarte bine nevoile actuale. Ansamblul dispune și de un apartament premium de 4 camere, amplasat la ultimul nivel, cu o terasa extrem de generoasă și panorame spectaculoase.

Un lucru e sigur: pandemia a făcut să crească apetitul românilor pentru orașe mai mici – migrarea de la București la Cluj e aproape un fenomen, la fel și preocuparea pentru proiecte precum The Nest, care oferă soluții concrete la problemele apărute odată cu pandemia.

Departament vânzări – Anca Ilea, Sales Manager – 0769 444 555, sales@thenestcluj.ro

Departament marketing&PR – Andreea Miron, Marketing Coordinator – 0755 030 355, andreea@thenestcluj.ro

www.thenestcluj.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.