fbpx
joi, decembrie 5, 2024

Start-up-ul care digitalizează industria beauty din România face recrutări în departamentul tehnologic și vânzări. Attila Gere, CTO-ul Stailer „Nu vrem superstaruri tehnice, care știu și pot, dar nu se implică”

Share

Stailer, start-up-ul românesc evaluat la 5 milioane de euro, care își propune să digitalizeze industria de beauty din România, dar și să atace piața internațională, a demarat un amplu proces de recrutare de personal. 

După ce a atras, recent, o investiție de 500.000 de euro, din partea unui grup de investitori, cei din conducerea Stailer sunt hotărâți să își mărească echipa cu oameni motivați, cărora să le placă proiectul lor și care să rezoneze cu viziunea echipei.

“Am vândut 10% din companie pentru 500.000 de euro. Asta înseamnă că ne permitem să ne mărim viteza și să digitalizăm piața de beauty din România. Totodată, această investiție este un factor de sporire a încrederii pe care o avem noi în noi. E un vot de încredere acordat nouă în văzul lumii. Cei 500 de mii de euro vor merge, o parte în marketing pe plan național, iar o parte pe recrutare de personal, pentru că facem angajări pe zona de tehnologie și de vânzări. Acum, targetul nostru e să găsim oamenii care să ni se potrivească”, a explicat pentru I Love Cluj, Attila Gere, CTO Stailer și omul care conduce departamentul tehnic, dar se ocupă și de funcționarea și dezvoltarea platformei.

Care este profilul candidatului ideal pentru Stailer

Attila Gere mai spune că în procesul lor de recrutare e importantă și experiența profesională, însă nu e criteriu eliminatoriu. Contează, însă, ca persoana care vrea să aplice să intre în echipa Stailer, să aibă etică de muncă și să își dorească să pună suflet pentru proiect.

”Nu vrem superstaruri tehnice, care știu și pot, dar nu se implică. Avem exemple proaste în piață, de programatori care lucrează la 3 companii full time, simultan. Și companiile nu știu una de alta. Vrem oameni cărora să le placă foarte mult proiectul nostru, să le placă echipa, să fie entuziasmați să facă parte din această echipă. Pe un om îl poți învăța chestiuni tehnologice, dar nu îl poți învăța să pună suflet. E ca într-o relație”, explică CTO-ul Stailer

Attila Gere menționează că procesul de recrutare este unul complex, iar decizia finală de angajare a unui om se va lua abia după ce membrii board-ului de conducere, pe de o parte și candidatul, pe de altă parte, sunt convinși că există chimie între ei. Astfel, imediat după etapa de scouting, când se verifică profilul candidaților, cei care aplică urmează să aibă o întâlnire și discuții cu CEO-ul, cu CTO-ul firmei și cu Chief Product Officer-ul. Apoi, etapa finală e întâlnirea față în față, de la birou, care este decisivă.

Munca într-un start-up versus munca în multinațională

Multinaționalele care activează în România reușesc să concentreze mare parte din forța de muncă disponibilă, arată statisticile. Însă, sunt și oameni care nu își doresc să muncească într-o companie imensă, ci preferă un job într-un start-up care promite. Care ar fi avantajele de a lucra într-un start-up? Ne explică chiar omul care acum își caută colegi noi în echipa sa tehnologică de la Stailer.

„Aș putea spune că este motivant, pentru că din experiențele mele anterioare și ale prietenilor mei, din companii  sau outsourcing, într-un start-up simți că într-adevăr contezi. În plus, fiind o companie care se adresează direct consumatorilor, primești feedback-ul direct din piață, simți că poți să contribui într-un mod semnificativ la dezvoltarea companiei și a viziunii.

Ce avantaje sunt într-un start-up? Păi, în primul rând, lipsa birocrației și a formalităților. Într-un start-up  este acțiune, tu ești cel care caută soluții și rezolvă probleme, nu raportezi mai departe. Dinamica este diferită. La capitolul dezavantaje aș spune că, dacă ești genul de persoană care vrei  să fii îndrumată, poate că nu e locul potrivit un start-up. Pentru că aici trebuie să fii proactiv. Cu alte cuvinte, startup-ul nu e pentru oricine. Dar ține cont că aici ai o mai mare libertate de luare a deciziilor. Dinamica e diferită față de corporație”, spune Attila Gere.

De la 0 la pasul peste granițele României

Stailer a pornit la drum cu entuziasm, dar cei care i-au pus bazele nu s-au gândit de la început că va fi un produs de succes. Și era departe de ei gândul că vor ajunge să prospecteze piața internațională, ca să își ducă și peste granițe tehnologia de digitalizare a industriei de beauty. 

„Am trecut prin multe etape. Nu am simțit de la început că e un produs de succes. În primele luni a fost greu să mișcăm mingea din loc, însă, acum suntem un produs de succes. Suntem entuziaști, ne mărim echipa, căutăm colegi noi care să ne ajute, investitori care să ne ghideze. Avem bani să creștem accelerat. Acest proiect poate schimba viitorul într-un mod semnificativ. Mai ales că vrem să ieșim și pe alte piețe. Prima țară unde vom intra este Ungaria, prospectăm terenul, lucrurile arată bine și nu ne oprim”, susține Attila Gere, CTO-ul Stailer

Ce înseamnă digitalizarea industriei de beauty

Probabil că multă lume se întreabă ce înseamnă să digitalizezi industria de beauty? Înseamnă să faci saloanele mai accesibile clienților, cu ajutorul tehnologiei și să le dai un aspect profesionist, spun cei care au reușit să se impună ca lideri de piață în această zonă.

”Conectăm saloanele de înfrumusețare la internet, le creăm pagini profesionale și le oferim tehnologie, astfel încât să își managerieze mai bine timpul și să primească mai mulți clienți”, explică Attila Gere.

Iar acum, odată câștigată suma de 500.000 de euro din partea investitorilor, procesul va fi mult accelerat. 

”Până să câștigăm această finanțare a fost un proces lung, de 6 luni, timp în care investitorii au analizat compania și au așteptat indicatorii care să le arate că merităm să parieze pe noi. Cea mai grea parte a negocierilor a fost să le câștigăm încrederea investitorilor”, mai spune Attila Gere, CTO Stailer.

La capitolul planuri de viitor, CTO-ul companiei spune că speră ca peste 5 ani, Stailer să fie prezent în cel puțin 10 țări.

Poziții deschise la Stailer: 

Ultimele articole

Alte articole